Na januarskoj sjednici Općinskog vijeća jedna od tačaka dnevnog reda bila je i „Izvještaj o izvršenim mjerenjima zadovoljstva građana javnim uslugama i radu Općinskog vijeća“.
Anketom je procijenjen stepen zadovoljstva građana općinskim administrativnim i komunalnim uslugama, kao i nekim komunalnim i drugim uslugama koje nisu u direktnoj nadležnosti Općine. Anketni listić usaglašen je sa MEG koordinatorima i na osnovu ispitivanja vršenog u periodu septembar – decembar a na uzorku od 300 građana došlo se do sljedećeih rezultata:
Građani su kvalitetom usluge u JLS zadovoljniji za 8% u odnosu na prošlu godinu, dok su brzinom usluge zadovoljniji za 12%, odnosno 90% ispitanika je odgovorilo pozitivno. I rezultati koji se odnose na rad ambulanti, vodosnabdjevanje su takođe porasli u odnosu na prošlu godinu.
Svrha anketiranja je bolje razumijevanje aktuelnih potreba građana, otvaranje dijaloga sa njima, te unaprijeđenje administrativnih i javnih usluga koje su u nadležnosti same Općine, te poređenje stanja o zadovoljstvu građana, koji je Općina Gračanica ostvarila u proteklom periodu.
Kompletni rezultati se nalaze u prilogu:
{phocadownload view=filepreviewlink|id=1694|previewwidth=640|previewheight=480|text=”Rezultati mjerenja zadovoljstva građana javnim uslugama” }