U okviru Službe za poslove Gradonačelnika i Gradskog vijeća obavljaju se sljedeći poslovi:
- Kordinacija rada svih službi u okviru jedinstvenog organa uprave,
- Stručni i administrativni poslovi za potrebe Gradonačelnika,
- Poslovi razvoja grada,
- Poslovi informatike za jedinstveni organ uprave,
- Poslovi javnog obavještavanja o aktivnostima Gradonačelnika, Vijeća, općinskih službi i odnosi sa javnošću (PR),
- Praćenje, primjena i provođenje Zakona o slobodi pristupa informacijama,
- Praćenje, priprema projekata i apliciranje za dobivanje sredstava za njihovu realizaciju iz domaćih i stranih izvora,
- Poslovi turizma i prirodne bašine,
- Obezbjeđenje funkcionisanja Sportske sale,
- Poslovi prevođenja,
- Tehnički poslovi za funkcionisanje kancelarije Gradonačelnika (vozila, izrada i umnožavanje materijala itd.).
- Osigurava uslove za rad Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela,
- Priprema nacrte i prijedloge i prati provođenje odluka i drugih propisa, kao i pojedinačnih akata iz nadležnosti Gradskog vijeća,
- Priprema nacrte ugovora u čijem zaključivanju učestvuje Gradsko vijeće,
- Ostvaruje saradnju sa službama Gradonačelnika prilikom priprema nacrta odluka i drugih akata koje donosi Gradsko vijeće u cilju obezbjeđenja metodološkog jedinstva u izradi,
- Prati propise i ukazuje Gradskom vijeću na mjere koje treba poduzeti iz svoje nadležnosti,
- Prati pojave od interesa za ostvarivanje ustavnosti i zakonitosti i stručno obrađuje pitanja koja treba ugraditi u gradske propise,
- Prati provođenje Statuta Grada i Poslovnika o radu Gradskog vijeća,
- Pruža stručnu pomoć gradskim vijećnicima u ostvarivanju njihove funkcije,
- Priprema Program rada Gradskog vijeća i prati njegovu realizaciju,
- Uspostavlja, izrađuje, vodi i održava evidencije iz nadležnosti Gradskog vijeća,
- Priprema i organizuje sjednice Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela,
- Izrađuje analize, izvještaje, informacije i druge stručne materijale iz nadležnosti Gradskog vijeća,
- Pribavlja informacije i mišljenja vezano za predstavke građana od nadležnih službi za upravu, javnih ustanova i preduzeća,
- Osigurava saradnju sa ombdusmenima i drugim tijelima za zaštitu ljudskih prava,
- Uređuje i izdaje Službeni glasnik Grada Gračanica,
- Vrši administrativno-tehničke i operativno-tehničke poslove za Gradsko vijeće i njegova radna tijela,
- Vrši i druge poslove u skladu sa zakonom, drugim propisima i po nalogu Gradonačelnika.
a) Odsjek za opće poslove, odnose sa javnošću i informacione tehnologije
- U okviru Odsjeka obavljaju se sljedeći poslovi:
- Organizovanje sjednica Kolegija Gradonačelnika,
- Poslovi tehničkog sekretara i protokola kancelarije Gradonačelnika.
- Uspostavljanje komunikacije sa sredstvima informisanja i organizovanje medijskih kampanja i akcija Gradonačelnika,
- Kreiranje i sprovođenje promotivnih akcija i ostalih oblika komunikacije koji prezentuju i promovišu rad Gradonačelnika, jedinstvenog organa uprave i Gradskog vijeća,
- Organizovanje javnih nastupa pomoćnika načelnika, šefova odsjeka i dr.,
- Priprema tekstova za informisanje javnosti o aktivnostima Gradonačelnika, gradskih službi i Gradskog vijeća,
- Uspostavljanje interne komunikacije u jedinstvenom gradskom organu,
- Priprema i organizovanje konferencija za štampu Gradonačelnika,
- Priprema saopštenja i obavještenja Gradonačelnika, gradskih službi i Gradskog vijeća,
- Uređivanje web stranice Grada,
- Planiranje, izrada i implementacija Strategije komunikacije sa građanima u saradnji sa gradskim službama,
- Priprema, kordinacija i realizovanje projekata ispitivanja javnog mijenja,
- Uređivanje i izdavanje publikacija – promo materijala, biltena, brošura, vodića, pres kliping, obezbjeđivanje audio, video i foto zapisa o značajnim događajima u gradu,
- Poslovi vezani za međunarodnu saradnju grada,
- Organizovanje informisanja u vanrednim prilikama,
- Praćenje, ocjenjivanje i analiziranje povratnih informacija od građana i njihovih udruženja i kreiranje konkretnih mjera na poboljšanju imidža grada,
- Poslovi na kontinuiranom unapređenju i održavanju informacionog sistema jedinstvenog gradskog organa,
- Definisanje uspostavljanja integralnog informacionog sistema,
- Poslovi administratora sistema upravljanja kvalitetom,
- Održavanje i unapređenje zvanične interne prezentacije grada,
- Drugi poslovi vezani za primjenu informacionih tehnologija,
- Poslovi kopiranja i umnožavanja,
- Obavljanje i drugih poslova po nalogu Gradonačelnika.
b) Odsjek za razvojne projekte i Evropske integracije
U Odsjeku za razvojne projekte i Evropske integracije obavljaju se sljedeći poslovi:
- Učešće u pripremi i praćenje realizacije Strategije razvoja grada i drugih strateških planova i programa, posebno u dijelu koordinacije i aktivnosti prikupljanja, praćenja i analize podataka, po svim segmentima razvoja, života i rada u gradu,
- Prati konkurse, priprema i izrađuje projekte, aplicira, sprovodi, vrši monitoring i internu evaluaciju projekata prema donatorskim organizacijama i višim nivoima vlasti sa aspekta ekonomskog razvoja,
- Prati međunarodne fondove kao izvore finansiranja i sufinansiranje projekata, aplicira za grad i proslijeđuje informacije potencijalnim zainteresovanim aplikantima,
- Prati i koordinira aktivnosti na sprovođenju direktiva Evropske Unije i poslovima vezanim za Evropske integracije,
- Učestvuje u koordinaciji i zajedničkom djelovanju sa predstavnicima drugih službi, kao i predstavnicima javnih ustanova u cilju kreiranja zajedničkih aplikacija i njihove implementacije,
- Sarađuje se međunarodnim donatorskim i kreditnim organizacijama,
- Identifikacija projekata, stručna razrada i uspostavljanje elektronske baze podataka,
- Obavještavanje građana, udruženja i privrednih subjekata o realizaciji strateških ciljeva i strateških planova i projekata,
- Praćenje stručne i tehničke podrške, pripreme kandidovanja i praćenja realizacije projekata od značaja za privredni, društveni i kulturni razvoj grada,
- Pripremu dokumentacije i aplikacija za sredstva Evropskih fondova i javne pozive viših nivoa vlasti i međunarodnih organizacija,
- Praćenje realizacije odobrenih projekata i izrada završnih izvještaja,
- Poslovi vezani za projekte Evropskih integracija,
- Poslovi prevođenja stranih jezika,
- Obavljanje i drugih poslova iz djelokruga rada i po nalogu Gradonačelnika.
c) Odsjek za rad Gradskog Vijeća
U okviru Odsjeka za rad Gradskog vijeća obavljaju se slijedeći poslovi:
- Stručni i tehnički poslovi za održavanje sjednica Vijeća.
- Stručni i tehnički poslovi za rad komisija i radnih tijela Vijeća.
- Stručni i tehnički poslovi saradnje sa službama u vezi pripreme materijala za Vijeće.
- Saradnja sa domaćim međunarodnim organizacijama u vezi sa poboljšavanjem rada Vijeća.
- Stručni i tehnički poslovi za izdavanje službenih glasnika Grada.
- Poslovi oko izrade Statuta Grada, Poslovnika i Programa rada Gradskog vijeća.
- Stručni i tehnički poslovi zapisnika, tonskih zapisa i slično.
d) Sportska sala
- U okviru sportske sale kao posebne unutrašnje organizacione jedinice u okviru Kabineta Gradonačelnika obavljaju se poslovi organizovanja sportskih takmičenja, organizovanog korištenja prostora sale, gradskog terena sa vještačkom travom, poslovi pružanja ugostiteljskih usluga, održavanje sale i higijene u sali i drugi poslovi po nalogu Gradonačelnika.
ODNOSI S JAVNOŠĆU:
Tel: 035-700-802
E-mail: pr@gracanica.gov.ba
Odsjek za razvojne projekte i Evropske integracije
Šef odsjeka za razvojne projekte i Evropske integracije
Nejra Naimkadić
Tel: 035/700-832
E-mail: n.naimkadic@gracanica.gov.ba
STRUČNA SLUŽBA GV
- Stručni i tehnički poslovi za održavanje sjednica Vijeća.
- Stručni i tehnički poslovi za rad komisija i radnih tijela Vijeća.
- Stručni i tehnički poslovi saradnje sa službama u vezi pripreme materijala za Vijeće.
- Saradnja sa domaćim međunarodnim organizacijama u vezi sa poboljšavanjem rada Vijeća.
- Stručni i tehnički poslovi za izdavanje službenih glasnika Grada.
- Poslovi oko izrade Statuta Grada, Poslovnika i Programa rada Gradskog vijeća.
- Stručni i tehnički poslovi zapisnika, tonskih zapisa i slično.
KONTAKT: Dženana Tukulj, Sekretar
Tel: 035-700-821
E-mail: dz.tukulj@gracanica.gov.ba
Stručna služba:
Tel: 035/700-816
Fax: 035/706-679