Obavlja normativno pravne, studijsko analitičke, stručno operativne i druge poslove koji se odnose na:
- Sistematičan pregled i procjenu upravljanja rizikom i internih kontrola,
- Procjenu adekvatnosti i efikasnosti sistema finsnsijskog upravljanja i kontrole u smislu:
- Identifikaciju rizika, ocjene rizika i upravljanje rizikom od strane Gradonačelnika.
- Ispunjavanje zadataka i postizanja definiranih ciljeva i programa.
- Ekonomične, efikasne i djelotvorne upotrebe resursa.
- Procjene usklađenosti sa uspostavljenim politikama, procedurama, zakonima i regulativama.
- Čuvanje sredstava od gubitaka, kao rezultata svih vidova nepravilnosti.
- Procjenu integriteta i vjerodostojnosti informacija, računa i podataka, uključujući i procese internog i eksternog izvještavanja.
- Pripremu strateškog, godišnjeg i pojedinačnog plana interne revizije.
- Testiranje, ispitivanje i ocjena podataka i informacija.
- Praćenje realizacije preporuka interne revizije od strane rukovodioca budžetskog korisnika.
- Obavljanje zadataka konsultantske prirode koji se odnose na internu reviziju, a nisu obuhvaćeni godišnjim planom interne revizije („Ad hock revizije“ po ovlaštenju Gradonačelnika).
- Vršenje normativno pravnih poslova iz oblasti interne revizije.
- Pripremu izvještaja i informacija interne revizije za potrebe Gradonačelnika i rukovodioca revidiranog budžetskog korisnika.
- Evidenciju i čuvanje dokumentacije vezane za internu reviziju.
- Saradnju sa Uredom za reviziju institucija u Federaciji BiH,
- Pripremu zahtjeva za budžet.
- Druge poslove koji se po zakonu i drugim propisima stavljaju u službu interne revizije i po nalogu Gradonačelnika.