Prvi gračanički poslovni susreti zvanično su zatvoreni danas posljednjom panel diskusijom u kojoj je sva pažnja bila preusmjerena prema mladim poduzetnicima.
Ovaj događaj, koji je okupio različite aktere poslovnog svijeta, posebno je istakao doprinos mladih lidera čija inovativnost i predanost osiguravaju svijetlu budućnost Gračanice.
Na današnjoj panel diskusiji pored gradonačelnika, predsjednika Udruženja poslodavaca i direktora Fondacija Impakt i Mozaik, učestvovali su mladi poduzetnici sa različitim iskustvima. Neki od njih su preuzeli porodične firme, dok su drugi započeli svoje poslovanje od nule, a treći su kroz podsticaje za mlade te podršku Grada, svoju poslovnu ideju doveli do realizacije.
“Zadovoljstvo mi je vidjeti kako mladi preduzetnici iz Gračanice rastu i razvijaju se,” rekao je gradonačelnik Nusret Helić u uvodnom izlaganju.
“Bez obzira na to da li su počeli s obiteljskim biznisom ili su dobili podršku od lokalnih vlasti, svi su se suočili s izazovima, ali i pronašli načine kako ih prevazići. Grad Gračanica, prepoznajući važnost podrške mladim preduzetnicima, pruža različite oblike pomoći koji uključuju finansijske podsticaje, mentorstvo i obuke. Ovi napori su vidljivo doprinijeli razvoju mladih poslovnih lidera koji su svojim radom i posvećenošću dokazali da su sposobni da upravljaju i unaprijede lokalnu privredu. Vidimo kako mladi ljudi preuzimaju inicijativu, uvode inovacije i doprinose ekonomskom razvoju. Oni su naša budućnost i uvjeravamo se da su na pravom putu da postignu velike uspjehe. Stoga danas šaljemo poruku – Gračanica se ne boji za svoju privredu,“ zaključak je gradonačelnika Helića.
Prvi gračanički poslovni susreti pokazali su da sa ovakvim mladim liderima i njihovim entuzijazmom, lokalna ekonomija ima solidnu osnovu za rast i razvoj u budućnosti.
Susreti su pružili dragocjenu priliku za umrežavanje i razmjenu iskustava među mladim preduzetnicima, čime su dodatno osnažili zajednicu i promovisali preduzetnički duh u Gračanici.
Podsjećamo, prostor u kojem su upriličeni gračanički poslovni susreti bili su podijeljeni u tri arene. Prva arena pripadala je mladim poduzetnicima koja je pružila platformu za promovisanje njihovih biznisa.