BOSNA I HERCEGOVINA
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
GRAD GRAČANICA
GRADONAČELNIK
Broj: 02-30-03934-2023
Datum : 20.10.2023. godine
Na osnovu članova 71. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu („Službene novine Tuzlanskog Kantona“ broj : 7/17, 10/17, 10/18, 14/18 i 8/21) i člana 36. Statuta Grada Gračanica („Službeni glasnik Grada Gračanica“ broj : 01/23) i Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Jedinstvenog gradskog organa Grada Gračanica („Službeni glasnik Grada Gračanica“, broj: 8/19, 3/21, 6/21 i 11/22) Gradonačelnik Grada Gračanica o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme
1. Viši referent – šalter blagajna | 1 izvršilac |
2. Viši referent za obračun plaća i drugih naknada | 1 izvršilac |
3. Referent – portir – čuvar | 1 izvršilac |
Namještenici se primaju u radni odnos na neodređeno vrijeme uz obavezan probni rad od 3 mjeseca.
Opis poslova za radno mjesto pod tačkom 1.
Viši referent – šalter blagajna :
- Naplata naknada i taksi iz okvira rada organa uprave i to: ovjere dokumenata, izvodi iz matičnih knjiga rođenih, umrlih i vjenčanih, provođenje smrtovnice, naknade za izdavanje urbanističke saglasnosti, građevinske dozvole, izvod iz prostornog plana, iskoličenje objekata, uređenje građevinskog zemljišta, zahtjevi za procjenu nekretnina, naknada za rentu, tehnički prijem objekata, tenderi, komunalna naknada, korištenje javne površine, zahtjevi za minimalno tehničke uslove, troškovi postupka, etažiranje, naknade za usluge katastra i sve ostale takse koje se odnose na poslove organa uprave.
- Obavlja i druge poslove po nalogu pomoćnika i Gradonačelnika.
Opis poslova za radno mjesto pod tačkom 2.
Viši referent za obračun plaća i drugih naknada:
- Prikupljanje, sređivanje i obrada podataka koji se odnose na plaće i druga primanja državnih službenika, namještenika i drugih zaposlenika u Gradu Gračanica.
- Vrši obračun i isplate plaća, poreza i doprinosa iz plaća i drugih naknada za sve zaposlene u Gradu u modulu pomoćne knjige-ispla
- Vođenje službenih evidencija o plaćama i drugim naknadama i izdavanje uvjerenja o istim.
- Sređivanje i obrada podataka i dostavljanje istih statistici i drugim organima i institucijama.
- Vrši obračun i isplate naknada, poreza i doprinos Gradskim vijećnicima (ASD-1032) u pomoćnom modulu isplate.
- Vrši obračun i isplate naknada, poreza i doprinosa za članove Gradskih komisija (AUG-1031) u pomoćnom modulu isplate.
- Vrši obračun i isplatu naknada komisijama po rješenjima, zaključcima u pomoćnom modulu isplate (AUG 1031).
- Obavlja obračun i isplate naknada po ugovorima u pomoćnom modulu isplate (AUG 1031).
- Usaglašava stanje po ugovorima sa ko
- Vrši izradu godišnjaka za AUG-1031 i ASD-1032 i dostavlja iste korisnicima u zakonski propisanom roku.
- Obračun i isplata stipendija za učenike i stude
- Obračun i isplata obaveza i naknada za lica za stručno osposobljava
- Odgovoran je za pravilnost, zakonitost i blagovremenost izvršenja postavljenih poslova i zadataka neposrednom ru
- Vrši fakturisanje usluga izlaznih faktura prema šemi o kontiranju i unosi u glavnu knjig
- Obavlja i druge poslove po nalogu Gradonačelnika, pomoćnika i šefa Odsjeka.
Opis poslova za radno mjesto pod tačkom 3.
Referent – portir – čuvar :
- Kontroliše ulazak i izlazak stranaka i drugih lica u zgradi.
- Daje informacije građanima i upućuje ih nadležnim službama i službenicima.
- Vodi evidencije o dolasku i odlasku sa posla i napuštanju zgrade u toku radnog vremena.
- Prima izlaznice zaposlenih i u njih upisuje vrijeme izlaska i povratka, odnosno odgovoran je za funkcionisanje automatskog sistema za evidenciju dolaska i odlaska sa posla.
- Izrađuje sedmične i mjesečne izvještaje o zakašnjenju na posao i izlascima u toku radnog vremena i dostavlja ih šefovima, pomoćnicima i Gradonačelniku.
- Obavlja poslove portira, čuvara i van radnog vremena u vrijeme obavljanja vjenčanja, prijema stranaka od strane Gradonačelnika i dr.
- Vrši poslove fizičke zaštite objekata i prostorija u objektu radi sprečavanja krađe, nasilništva, kršenje propisa i dr. za vrijeme radnog vremena.
- Vrši „primjenu sile“ pri sprečavanju nedopuštenih radnji.
- Obavlja i druge poslove po nalogu Gradonačelnika, pomoćnika Gradonačelnika i Šefa odsjeka.
OPĆI USLOVI:
U radni odnos državne službe na radno mjesto namještenika može biti primljeno lice koje ispunjava opšte uslove predviđene u članu 76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu :
- da je državljanin Bosne i Hercegovine;
- da je starije od 18 godina;
- da je zdravstveno sposobno za obavljanje poslova utvrđenih za radno mjesto;
- da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe;
- da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušteno iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno u Bosni i Hercegovini;
- da nije obuhvaćeno odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine.
POSEBNI USLOVI :
Za radno mjesto pod tačkom 1.
- SSS, IV stepen, Ekonomske struke ili društvenog smjera, 10 mjeseci radnog staža ostvarenog poslije navedene srednje škole, položen stručni ispit za rad u organima državne službe i poznavanje rada na računaru.
Za radno mjesto pod tačkom 2.
SSS, IV stepen, Ekonomska škola, 10 mjeseci radnog staža ostvarenog poslije navedene srednje škole, položen stručni ispit za rad u organima državne službe i poznavanje rada na računaru.
Za radno mjesto pod tačkom 3.
SSS, IV ili III stepen, odnosno KV najmanje 6 mjeseci radnog staža nakon završene navedene škole, vozački ispit „B“ kategorije.
Spisak potrebnih dokumenata (orginali ili ovjerene kopije) :
- prijava na javni oglas sa kratkom biografijom, i kontakt-podacima (adresa i broj telefona),
- uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci),
- izvod iz matične knjige rođenih,
- svjedočanstvo/diploma o završenoj školi,
- uvjerenje ili potvrda o radnom stažu u struci nakon završene stručne spreme,
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu za rad u organima državne službe (za poslove pod tačkom 1. i 2.)
- dokaz o poznavanju rada na računaru ( za poslove pod tačkom 1.i 2.),
- dokaz o položenom vozačkom ispitu za „B“ kategoriju ( za poslove pod tačkom 3.),
- ovjerena izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji odnosno u Bosni i Hercegovini,
- ovjerena izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava Bosne i Hercegovine.
Izabrani kandidat je prije stupanja na rad, dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti i uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka.
Kandidat koji nema položen stručni ispit za namještenike, a ukoliko se primi u radni odnos, dužan je isti položiti najkasnije u roku od 6 mjeseci od prijema u radni odnos.
Rok trajanja javnog oglasa i adresa za podnošenje prijava:
Javni oglas ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja na web stranici, oglasnoj ploči grada Gračanica i dnevnom listu „Oslobođenje“, računajući od dana objave oglasa u dnevnom listu.
Prijave na Javni oglas sa kratkom biografijom dostaviti putem protokola Gradske uprave ili preporučenom poštom na adresu: Grad Gračanica, Mula Mustafe Bašeskije br.1, 75320 Gračanica, sa naznakom: “Za Javni oglas za popunu radnog mjesta namještenika (tačan naziv radnog mjesta za koje se kandidat prijavljuje)”.
Napomena: Nepotpune i neblagovremene prijave kao i prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove iz Javnog oglasa neće se uzeti u razmatranje.
GRADONAČELNIK
Nusret Helić, s.r.