BOSNA I HERCEGOVINA
Federacija Bosne i Hercegovine
Tuzlanski kanton
GRAD GRAČANICA
GRADONAČELNIK
Broj: 02-30-00453-2023
Datum : 06.02.2023. godine
Na osnovu člana 71. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu („Službene novine Tuzlanskog kantona“, broj: 07/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22 i 14/22) i člana 36. Statuta Grada Gračanica („Službeni glasnik Grada Gračanica“ broj : 01/23) Gradonačelnik Grada Gračanica o b j a v lj u j e
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos
1. Viši referent – matičar | 1 izvršilac |
2. Kafe konobar | 1 izvršilac |
3. Viši referent za prijem zahtjeva | 1 izvršilac |
Namještenici se primaju u radni odnos na neodređeno vrijeme uz obavezan probni rad od 3 mjeseca.
Opis poslova za radno mjesto pod tačkom 1.
Viši referent – matičar :
Na osnovu ovlašćenja vodi matične knjige o ličnim stanjima građana (matična knjiga rođenih, vjenčanih i umrlih); provodi cjelokupan postupak propisan za upis podataka (činjenica) u matične knjige (zaprimanje prijava za upis, utvrđivanje činjenica, izvođenje dokaza, ocjena valjanosti izvedenih dokaza i neposredno upisivanje činjenica u matične knjige); provodi postupak i vrši upise u knjige državljana; vrši upis podataka u matične knjige na osnovu rješenja koja se donose u prvostepenom upravnom postupku iz oblasti matičnih knjiga i državljanstva i na osnovu sudskih odluka, kao i na osnovu izvoda iz matičnih knjiga inozemnog organa i izvještaja drugih organa; vrši ispravku grešaka u okviru osnovnog upisa na način utvrđen propisima,
upise u matične knjige i izvještaje o upisima u matičnim knjigama, obavlja u skladu sa propisima i zakonskim rokovima; upisane podatke u prvi pisani primjerak izvornika matične knjige prenosi u matični registar Grada i kopiju prvog primjerka izvornika matične knjige, koji se vodi u elektronskom obliku, kao i drugi primjerak izvornika matičnih knjiga koji se vodi u kantonalnom MUP-u; izdaje izvode iz matičnih knjiga i uvjerenja na osnovu podataka u MK; čuva matične knjige od krađe, oštećenja i uništenja; organizuje uvid u matične knjige i korištenje podataka iz matičnih knjiga licima koja dobiju ovlaštenje za uvid i korištenje tih podataka;
zaključuje i ovjerava matične knjige krajem svake godine; čuva izvornik matičnih knjiga;obavještava pomoćnika Gradonačelnika o uništenoj ili nestaloj matičnoj knjizi; u slučaju primopredaje matičnih knjiga sastavlja i potpisuje zapisnik o primopredaji; vrši unos i vodi bazu podataka građanskih stanja i evidencija u elektronskoj verziji po propisanom programu; sačinjava službene zabilješke u slučaju da lice koje je prijavilo činjenice za upis u matičnu knjigu odbije da potpiše upis koji je izvršen u MK; prima zahtjeve građana i vrši pripremu potrebne dokumentacije za obavljanje zaključenja braka; učestvuje u stručnoj obuci matičara koju organizuje Grad, Kantonalni i Federalni MUP- da učestvuje u obnavljanju matičnih knjiga; sarađuje sa Policijskim organima, organima starateljstva, sudovima, Izbornom komisijom, centrom za registraciju birača i drugim organima čiji su poslovi vezani za upise u matičnim knjigama ; vodi računa o tajnosti podataka do kojih dođe u svom radu shodno Zakonu o zaštiti ličnih podataka .Obavlja i druge poslove po nalogu Gradonačelnika, pomoćnika Gradonačelnika i Šefa odsjeka.
Opis poslova za radno mjesto pod tačkom 2.
Kafe konobar:
Vrši posluženje gostiju; trebuje blagovremeno pića i druge artikle; vodi računa o higijeni i čistoći ugostiteljskog prostora; vodi propisane evidencije o izvršenim uslugama; obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca i Gradonačelnika.
Opis poslova za radno mjesto pod tačkom 3.
Viši referent za prijem zahtjeva:
Vrši skeniranje ulazne dokumentacije;vrši neposredan prijem zahtjeva korisnika usluga i daje im potrebna obavještenja i upute; elektronski obrađuje zahtjeve i druge akte kojima se pokreće, dopunjuje, mijenja ili završava neka službena radnja iz nadležnosti organa državne službe Grada Gračanica; vrši promjenu formalnih nedostataka akata i u slučaju postojanja nedostataka ukazuje korisniku usluga na te nedostatke, daje potrebna uputstva i po potrebi sačinjava službenu zabilješku.U skladu sa propisima o administrativnim taksama vrši provjeru da li akt ili isprava podliježu taksiranju, te odgovara za propisno naplaćenu taksu;vrši provjeru nadležnosti organa državne službe Grada i u slučaju nenadležnosti upozorava korisnika usluga; na propisanom obrascu izdaje potvrdu o prijemu podneska uz obavezno naznačenje roka za rješavanje podneska; primljenu i elektronski obrađenu poštu ustupa namješteniku za poslove pisarnice; uručuje lično korisniku usluge završeni akt u službenoj prostoriji (Centru) dogovoreni dan i vrijeme u skladu sa propisima o kancelarijskom poslovanju; redovno usmeno i periodično pismeno obavještava neposredno nadređenog državnog službenika o stanju i problemima o vršenju poslova svog radnog mjesta i predlaže mjere; podatke do kojih dođe kroz izvršavanje poslova i zadataka obavezan je čuvati kao službenu tajnu.
Obavlja i druge poslove po nalogu Gradonačelnika, pomoćnika Gradonačelnika i Šefa centra.
OPĆI USLOVI:
U radni odnos državne službe na radno mjesto namještenika može biti primljeno lice koje ispunjava opšte uslove predviđene u članu 76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu :
- da je državljanin Bosne i Hercegovine;
- da je starije od 18 godina;
- da je zdravstveno sposobno za obavljanje poslova utvrđenih za radno mjesto;
- da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema
pravilniku o unutrašnjoj organizaciji organa državne službe;
- da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušteno iz organa
državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji, odnosno u Bosni i Hercegovini;
- da nije obuhvaćeno odredbom člana IX 1. Ustava Bosne i Hercegovine.
POSEBNI USLOVI :
Za radno mjesto pod tačkom 1.
- SSS – IV stepen, gimnazija, upravna, ili druga srednja škola, položen stručni ispit za rad u organima državne službe, položen ispit za matičara, najmanje deset (10) mjeseci radnog staža ostvarenog poslije završene navedene srednje škole, poznavanje rada na računaru, položen vozački ispit „B“ kategorije.
Za radno mjesto pod tačkom 2.
- SSS, ugostiteljskog ili drugog smjera, najmanje 6 mjeseci radnog staža.
Za radno mjesto pod tačkom 3.
- SSS, IV stepen, upravnog smjera, gimnazija ili druga srednja škola, položen stručni ispit za rad u organima državne službe, najmanje 10 mjeseci radnog staža nakon završene navedene škole, poznavanje rada na računaru.
Uz prijavu na oglas prilažu se sljedeći dokumenti (orginali ili ovjerene kopije) :
- prijava na javni oglas sa kratkom biografijom, i kontakt-podacima (adresa i broj telefona),
- uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci),
- izvod iz matične knjige rođenih,
- svjedočanstvo/diploma o završenoj školi,
- uvjerenje ili potvrda o radnom stažu u struci nakon završene stručne spreme,
- uvjerenje o položenom stručnom ispitu za rad u organima državne službe (za poslove pod tačkom 1. i 3.),
- dokaz o poznavanju rada na računaru (za poslove pod tačkom 1. i 3.),
- dokaz o položenom posebnom stručnom ispitu za matičara (za poslove pod tačkom 1.),
- ovjerena izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja oglasa nije otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Federaciji odnosno u Bosni i Hercegovini,
- ovjerena izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX 1.Ustava Bosne i Hercegovine.
Kandidat koji nema položen stručni ispit za namještenike dužan je isti položiti najkasnije u roku od 6 mjeseci od prijema u radni odnos.
U razmatranje će se uzeti i prijave kandidata koji nemaju položen poseban stručni ispit za matičara, s tim da kandidat koji bude primljen u radni odnos, dužan je u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos, položiti ispit u skladu sa članom 2. Pravilnika o postupku polaganja i sadržaju posebnog stručnog ispita za matičara u FBiH.
Izabrani kandidat je prije stupanja na rad, dužan dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkoj sposobnosti i uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka.
Rok trajanja javnog oglasa i adresa za podnošenje prijava:
Javni oglas ostaje otvoren 15 dana od dana objavljivanja na web stranici, oglasnoj ploči grada Gračanica i dnevnom listu „Oslobođenje“, računajući od dana objave oglasa u dnevnom listu.
Prijave na Javni oglas sa kratkom biografijom dostaviti putem protokola Gradske uprave ili preporučenom poštom na adresu: Grad Gračanica, Mula Mustafe Bašeskije br.1, 75320 Gračanica, sa naznakom: „ Javni oglas za popunu radnog mjesta namještenika (tačan naziv radnog mjesta za koje se kandidat prijavljuje)”.
Napomena: Nepotpune i neblagovremene prijave kao i prijave kandidata koji ne ispunjavaju uslove iz Javnog oglasa neće se uzeti u razmatranje.
GRADONAČELNIK
Nusret Helić, s.r.