U skladu sa članom 118. stav 1. Statuta Grada Gračanica, („Sl. glasnik Grada Gračanica br. 01/23), člana 100. Poslovnika Gradskog vijeća, člana 24. Odluke o javnim raspravama u Gradu Gračanica i Zaključku Gradskog vijeća od 30.11.2023. godine, Služba za poslove Gradonačelnika i Gradskog vijeća Grada Gračanica o b j a v lj uj e
JAVNI POZIV
za javnu raspravu o Nacrtu Odluke o utvrđivanju standarda i kriterija za imenovanja/nominiranja na upražnjene pozicije u reguliranim organima Grada Gračanica
Pozivaju se vijeća mjesnih zajednica, javna preduzeća, javne ustanove, udruženja i građani da lično ili putem svojih organizacija, institucija ili drugih oblika organizovanja dostave svoje prijedloge, primjedbe i mišljenja na Nacrt Odluke o utvrđivanju standarda i kriterija za imenovanja/nominiranja na upražnjene pozicije u reguliranim organima Grada Gračanica na adresu: Grad Gračanica, Služba za poslove Gradonačelnika i Gradskog vijeća, ul. Bašeskijina 1, na mail dz.tukulj@gracanica.gov.ba.
Javna rasprava traje do 18.01.2024.godine.
Nacrt Odluke o utvrđivanju standarda i kriterija za imenovanja/nominiranja na upražnjene pozicije u reguliranim organima Grada Gračanica objavljen je na web stranici: www.gracanica.gov.ba, te dostavljen svim Vijećima MZ, javnim preduzećima i javnim ustanovama.
Zakljucak o usvajanju Nacrta Odluke
Sekretar
Dženana Tukulj s.r.