Anketiranje građana i građanki na području općine Gračanica se realizuje protekle tri godine kao rezultat učešća Općine Gračanica u MEG projektu koji sprovodi UNDP.
Nakon izvršenog anketiranja i predstavljanja rezultata za 2017. godinu Općinski načelnik je Uputstvom obavezao Općinske službe, javne ustanove i javna preduzeća čiji je osnovač Općina Gračanica da u skladu sa izvršenim mjerenjima zadovoljstva građana odmah pristupe otklanjanju nedostataka u radu i podizanja usluga na viši nivo.
Na osnovu ispitivanja vršenog u periodu septembar-decembar a na uzorku od 300 građana urađen je i na januarskoj sjednici Općinskog vijeća usvojen „Izvještaj o izvršenim mjerenjima zadovoljstva građana javnim uslugama i radu Općinskog vijeća“.
U odnosu na anketu rađenu u decembru 2017. godine usluge prikupljanja otpada i odvoza smeća, kvalitet usluge u Općini, cijena snabdijevanja vode, cijena prikupljanja otpada i odvoza smeća, cijena administrativnih usluga u Općini, kanalizacija, pokrivenost općine javnom rasvjetom, sportska dešavanja na teritoriji općine, cijena kanalizacije, rad Civilne zaštite, rad centra za socijalni rad, kvalitet održavanja lok.puteva (uključujući zimsko) i rad ambulanti bilježi pozitivan trend rasta zadovoljstva građana od najmanje 3%.
Usluge koje su ostvarile pad procenta zadovoljstva građana su kvalitet javne rasvjete, rad mjesnih zajednica i rad vrtića. Važno je napomenuti da je za uslugu rada vrtića 47% anketiranih građana na pitanje o radu vrtića odgovorilo sa Ne znam.
Svrha anketiranja je bolje razumijevanje aktuelnih potreba građana, otvaranje dijaloga sa njima, te unaprijeđenje administrativnih i javnih usluga koje su u nadležnosti same Općine, te poređenje stanja o zadovoljstvu građana, koji je Općina Gračanica ostvarila u proteklom periodu.
Kompletni rezultati se nalaze u prilogu: Rezultati mjerenja zadovoljstva građana javnim uslugama