“Mladi za mlade” naziv je kampanje koja je vođena u proteklih 15 dana a čija je završnica održana juče panel diskusijom u Multimedijalnoj sali Općine Gračanica.
Panel diskusiji su prethodile dvije javne kampanje u centru grada te anketiranje mladih. Cilj ovog projekta je bio analiziranje stanja nezaposlenosti mladih i otkrivanje razloga zašto mladi teško dolaze do posla.
U panel diskusiji pod nazivom „Dan D“ učešće su uzeli mladi iz Vijeća mladih Općine Gračanica, Udruženja Kult, srednjih škola, predstavnici Općine te privrednici.
Nakon uvodnih izlaganja poslodavci su se obratili prisutnima a redom su se za govornicom pojavljivali Mujo Hasić vlasnik Variplasta, Faruk Širbegović iz kompanije Širbegović, Fahir Humić firma Index, Edin Šehić STEM konsalting i drugi.
Svojim obraćanjima privrednici su dali mladima korisne savjete kako da traže i zadrže posao.
Priliku su dobili i mladi da se obrate i postave pitanja.